Ekonomi

Varför har jag fått en påminnelse?

En påminnelse skickas till dig antingen när vi saknar betalning helt eller när du inte betalat din faktura i tid. Du hittar mer information kring vad som återstår att betala via: www.Qliro.com. Qliro hanterar våra fakturaärenden varför det i första hand är dit du bör vända dig om du anser att du utfört betalningen i tid men trots detta mottagit en påminnelse.

Kan ni förlänga mitt förfallodatum?

Du har möjlighet att förlänga ditt förfallodatum på originalfakturan under särskilda omständigheter. Det är Qliro som fattar beslut i detta ärende. Vi ber dig därför att kontakta Qliros kundtjänst via qliro.com.


Jag vill betala men saknar min faktura?

Via qliro.com når du dina betalningsuppgifter omgående. Där har du även möjlighet att direkt se din originalfaktura.

Fakturan kan hamna i din eposts skräpfilter. Börja alltid med att titta i skräppostmappen.


Har ni mottagit min betalning?

Du kan enkelt kontrollera om Qliro mottagit din betalning på qliro.com.


Var hittar jag OCR-numret?

OCR-numret hittar du längst ner till vänster på dina fakturor. OCR-nummer ska alltid anges vid betalning via Internetbank eller på en handskriven inbetalningsavi.


Vad ska jag göra om det är fel pris på fakturan?

I det ovanliga fallet att du har fått fel pris på fakturan ber vi dig att du kontaktar kundtjänst så vi kan hjälpa dig.