Svenska
Mest sålda
-
Title:
Stormtämjaren - Inre Lugn, Gemensam Kraft Och Modigt Ledarskap I Stormens Öga
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Management
-
Format:
Bok
-
Availability:
Ej släppt ännu
-
Description:
Stormtämjaren - Inre Lugn, Gemensam Kraft Och Modigt Ledarskap I Stormens Öga [Bok / Inbunden]
Stormtämjaren - Inre Lugn, Gemensam Kraft Och Modigt Ledarskap I Stormens Öga [Bok / Inbunden]
-
Title:
Bli Någon Att Räkna Med - Tankar Om Ledarskap I Vardagen Och På Jobbet
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Management
-
Format:
Bok
-
Availability:
Ej släppt ännu
-
Description:
Hur leder man sig själv och andra? Vad bryter ned och begränsar oss i utsatta situationer? Och hur kan du bli någon att lita på i sådana sammanhang? Medvetet eller omedvetet leder vi personer, det kan vara i vår vardag eller på vår arbetsplats. Den här boken berättar om det egentligen ganska enkla ...
Bli Någon Att Räkna Med - Tankar Om Ledarskap I Vardagen Och På Jobbet Bok
<p>Hur leder man sig själv och andra? Vad bryter ned och begränsar oss i utsatta situationer? Och hur kan du bli någon att lita på i sådana sammanhang? Medvetet eller omedvetet leder vi personer, det kan vara i vår vardag eller på vår arbetsplats. Den här boken berättar om det egentligen ganska enkla - att när vi anstränger oss för dem som betyder mest för oss vill vi ju vara någon att räkna med.</p><p></p><p>Robert Karjel har varit med om saker i sitt yrkesliv som få andra får uppleva, hans berättelser rymmer olika strategier för att överkomma svåra utmaningar. Han ger konkreta verktyg för ett gott ledarskap trots hinder, rädsla och stress och betonar den enskilda personens betydelse för att gruppen ska kunna fungera tillsammans - det kan vara familj, kollegor eller fotbollsklubben.</p>
-
Title:
Power, Seduction Och Skill - Hemligheten Bakom Framgångsrika Varumärken
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Management
-
Format:
Bok
-
Availability:
Ej släppt ännu
-
Description:
Författarna introducerar i boken tre innovativa varumärkesmodeller: power branding, seduction branding och skill branding. I boken illustreras varje modell med konkreta exempel från olika företag, dels storföretag som Volvo Cars, ICA, Gilette, BDO International, och Ocean Infinity, men också medels...
Power, Seduction Och Skill - Hemligheten Bakom Framgångsrika Varumärken Bok
<p>Författarna introducerar i boken tre innovativa varumärkesmodeller: power branding, seduction branding och skill branding. I boken illustreras varje modell med konkreta exempel från olika företag, dels storföretag som Volvo Cars, ICA, Gilette, BDO International, och Ocean Infinity, men också medelstora aktörer inom restaurangbranschen, nischad teknik och den privata vårdsektorn. </p><p>De tre typerna av varumärken skiljer sig åt genom att man når kunderna på olika sätt, man bygger förtroende på olika sätt och erbjudanden ser ut och kommuniceras på olika sätt eftersom kundernas beslutsmekanismer är olika inom respektive varumärkestyp.</p><p>Power branding bygger på enkelhet och tillgänglighet såväl mentalt, affärsmässigt som praktiskt. Man arbetar med koncept som top of mind, kännedom, att dominera kanaler, avtal och partnerskap. </p><p>Seduction branding arbetar med vår inre osäkerhet och får oss att längta efter något som skall göra våra liv vackrare, skönare, mer spännande och ärofyllda. Vi identifierar oss med de seduction brands vi gillar och vi ser ned på alternativen. </p><p>Skill brands arbetar i smala och nischade sammanhang med att bygga varumärken kring komplexa kundbehov. Det handlar om hur man skapar effektivitet i individualiserad kommunikation, hur man kommunicerar komplexa erbjudanden, hur man ökar sannolikheten för att bli rekommenderad och hur man bygger förtroende kring förmågor snarare än kring produkter eller tjänster. </p><p>Carl Schreiter och David Loid är internationellt verksamma som coacher och rådgivare inom ledarskap, kommunikation och varumärkesutveckling. Deras erfarenhet sträcker sig över flera branscher från teknologi och tillverkning till professional services och start-ups. Carl Schreiter är sedan många år bosatt i London och David Loid i Helsingfors. </p>
-
Title:
Mod Att Möta Motgångar - För Ledare, Medarbete Och Team
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Management
-
Format:
Bok
-
Availability:
Ej släppt ännu
-
Description:
Mod Att Möta Motgångar - För Ledare, Medarbete Och Team [Bok / Häftad]
Mod Att Möta Motgångar - För Ledare, Medarbete Och Team [Bok / Häftad]
-
Title:
Liten Handling Stor Effekt - En Handbok I Compassionfokuserat Ledarskap
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Management
-
Format:
Bok
-
Availability:
Ej släppt ännu
-
Description:
Liten Handling Stor Effekt - En Handbok I Compassionfokuserat Ledarskap [Bok / Häftad]
Liten Handling Stor Effekt - En Handbok I Compassionfokuserat Ledarskap [Bok / Häftad]
- Populärt
- Mest sålda
- Mest bokade
- Senast släppta
- Kommande
- Pris
- A-Ö
- Välj
- 0 - 9
- A
- B
- C
- D
- E
- F
- G
- H
- I
- J
- K
- L
- M
- N
- O
- P
- Q
- R
- S
- T
- U
- V
- W
- X
- Y
- Z
- Å
- Ä
- Ö
- Övrigt