Svenska
Mest sålda
-
Title:
Försäljning - Enklare Än Du Tror
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Management
-
Format:
Bok
-
Availability:
Beställningsvara Leveranstid: från 3 vardagar
-
Description:
Du har kanske hört uttrycken "hon är född till säljare" eller "han är en riktig säljartyp". Du kanske säger "jag kan inte sälja" eller "jag är ingen säljare". Jag har sett unga blyga tjejer bli duktiga säljare. Jag har sett introverta tekniknördar bli bra säljare. Jag menar att alla som vill kan ut...
Försäljning - Enklare Än Du Tror Bok
Du har kanske hört uttrycken "hon är född till säljare" eller "han är en riktig säljartyp". Du kanske säger "jag kan inte sälja" eller "jag är ingen säljare". Jag har sett unga blyga tjejer bli duktiga säljare. Jag har sett introverta tekniknördar bli bra säljare. Jag menar att <i>alla som vill</i> kan utvecklas till bra säljare.<br/><br/> Denna bok är uppdelad i två delar: Den första delen handlar om hur du utvecklar dina säljande egenskaper. För sådana har du, tro mig. Den andra delen hjälper dig att anpassa ditt säljarbete. Här får du mina bästa tips hur du kontaktar kunder på telefon, hur du analyserar kundens behov och ror hem affärer.<br/><br/> Boken är skriven för dig som är egenföretagare, säljare, marknadsansvarig eller vd, oavsett om du är nybörjare eller erfaren.<br/><br/> <b>Innehållsförteckning</b><br/>Kan alla sälja?<br/><br/> Del 1. Dina egenskaper som säljare<br/>Vill du sälja?<br/>Gillande<br/>Lyhördhet<br/>Kundförståelse<br/>Målfokus<br/>Din drivkraft<br/>Uthållighet<br/><br/> Del 2. Anpassa ditt säljarbete<br/>Vad är det du säljer, människa?<br/>Att hitta potentiella kunder<br/>Kontakt med kunden<br/>Kundbesök<br/>Säljande presentation enligt den klassiska retoriken<br/>Hur får du affären?<br/>Värdet av ett nej - kontaktmatematik<br/>Ser du möjligheterna?<br/><br/> <b>Om författaren</b><br/>Författaren Magnus Johansson började sitt yrkesliv som TV-reparatör. Idag har jag 30 års erfarenhet av försäljning, och har utbildat och motiverat tusentals säljare och medarbetare. Han säger att om han kunde lära sig sälja så kan du.<br/><br/> <b>Recensioner</b><br/>"En bok med enkla och praktiska säljverktyg att använda redan inför nästa kundmöte."<br/>- Christian Strömlid, marknadschef Telenor Sverige AB<br/><br/> "En fantastiskt bra säljbok!"<br/>- Holger Jonasson, marknadsdirektör Nässjö Näringsliv AB<br/><br/> "En riktigt bra säljbok med en härlig mix av fakta och konkreta exempel."<br/>- Mikael Paulsson, försäljningschef Norrköpings Tidningars Media AB<br/><br/> --<br/><br/> Det här är en bok för dig som är intresserad av affärer, försäljning, egenföretagande, entreprenörskap, affärsutveckling, drivkrafter och lönsamhet. Boken ingår i förlagets serie Kunskap på nolltid.
-
Title:
Teambuilding - 40 Enkla Recept På Effektiva Lagövningar
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Management
-
Format:
Bok
-
Availability:
Beställningsvara Leveranstid: från 3 vardagar
-
Description:
Vi samarbetar bättre om vi känner varandra och vi lär känna varandra när vi visar upp nya sidor hos oss själva. Att göra något tillsammans som utmanar oss och får oss att bjuda på oss själva skapar en bra grogrund för skratt, engagemang och förtroende i gruppen. Men alla gillar inte höghöjdsbanor, ...
Teambuilding - 40 Enkla Recept På Effektiva Lagövningar Bok
Vi samarbetar bättre om vi känner varandra och vi lär känna varandra när vi visar upp nya sidor hos oss själva. Att göra något tillsammans som utmanar oss och får oss att bjuda på oss själva skapar en bra grogrund för skratt, engagemang och förtroende i gruppen. Men alla gillar inte höghöjdsbanor, att gå på glödande kol eller att leka charader framför andra.<br/><br/>I den här boken har författaren samlat några enkla teambuildingövningar. De flesta av dem kräver minimalt med förberedelse och material medan några få tar lite tid att göra i ordning. Ingen av dem är dyr, svår, generande eller alltför fysiskt krävande. Övningarna tar mellan fem minuter och en halv dag att genomföra.<br/><br/><b>Innehållsförteckning</b><br/>Förord<br/>Om gruppindelning<br/><br/>Kap 1. Energigivare<br/>Skaka namn<br/>Tummen upp<br/>Trassla hand<br/>Först till 21<br/>Vilken färg?<br/>Vänster, höger, upp, ner<br/>Gör si, gör så<br/><br/>Kap 2. Lära känna varandra<br/>Vad har ni för förhållande?<br/>Namnövningar<br/>3 lika<br/>Heta stolen<br/>Vem är det?<br/>Tipspromenad<br/>Alla som ...<br/>Dra lapp<br/>3 saker du inte visste<br/><br/>Kap 3. Kommunikationsövningar<br/>Kommunicera utan att se varandra<br/>Rita enligt instruktion<br/>Träna muntliga instruktioner<br/>Träna skriftliga instruktioner<br/>Kommunicera utan ord<br/>Hierarkipyramiden<br/>Hitta kommunikationsmönster<br/><br/>Kap 4. Samarbetsövningar<br/>Världens bästa samarbetsövning<br/>Twister<br/>Hinderbana<br/>Bygg tillsammans<br/>Bygg tillsammans - med en tanke<br/>Lyfta pinne<br/>Fånga ägget<br/>Skapa en rebus<br/>Galen bokstavering<br/>Hitta ord<br/>Bjud på varandra<br/>Samla poäng<br/>Mästerkocken<br/>Draknästet<br/><br/>Kap 5. Värderingsövningar<br/>Mer av, mindre av<br/>Var står du någonstans?<br/>Vem räddar du?<br/>Skapa er egen målbild/symbol<br/><br/><b>Om författaren</b><br/>Boken är skriven av Jenny Åkerblom som utbildar och utvecklar människor och arbetsplatser i kommunikation och ledarskap.<br/><br/>--<br/><br/>Det här är en bok för dig som är intresserad av ledarskap, teambuilding, grupputveckling, kommunikation och övningar. Boken ingår i förlagets serie Kunskap på nolltid.
-
Title:
Nå Dina Mål - 10 Enkla Steg Till Framgång
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Management
-
Format:
Bok
-
Availability:
Beställningsvara Leveranstid: från 3 vardagar
-
Description:
Oavsett om du vill få ett nytt jobb, resa jorden runt eller springa ett maratonlopp så finns det gemensamma metoder för att nå dessa mål. Den här boken hjälper dig att nå dit! I varje kapitel finns övningar eller frågor som du får arbeta med för att skapa dina egna mål och för att steg för steg när...
Nå Dina Mål - 10 Enkla Steg Till Framgång Bok
Oavsett om du vill få ett nytt jobb, resa jorden runt eller springa ett maratonlopp så finns det gemensamma metoder för att nå dessa mål. Den här boken hjälper dig att nå dit! I varje kapitel finns övningar eller frågor som du får arbeta med för att skapa dina egna mål och för att steg för steg närma dig dem. Boken innehåller också värdefulla tips för dig som är ledare.<br/><br/><b>Innehållsförteckning</b><br/>1. Bli framgångsrik med mål<br/>Vision eller mål?<br/>Olika typer av mål<br/><br/>2. Vad är ditt mål?<br/>Många drömmar?<br/><br/>3. Sätt upp och formulera mål<br/>SMART eller 3 T?<br/><br/>4. Drivkraft och motivation<br/>Motivera dig själv<br/>Hitta motivation där du är<br/><br/>5. Jobba med ditt mål<br/>Gör du rätt saker?<br/>Skapa en måltavla<br/>Mental träning<br/><br/>6. Handlingsplan<br/>Delmål<br/>Tidplan<br/><br/>7. Resurser<br/><br/>8. Hinder<br/>Begränsande övertygelser<br/><br/>9. Dags att agera<br/>Bakslag<br/>Följ upp ditt arbete<br/><br/>10. Fira dina framgångar<br/><br/><b>Om författaren</b><br/>Malin Boström är organisationskonsult och coach. Hon har i många år arbetat med att leda utvecklingsprocesser inom olika organisationer, allt från skolor och ideella organisationer till företag i näringslivet. Hon hjälper både individer, grupper och hela företag att sätta upp mål och nå dem på ett sätt som skapar stolta organisationer och hållbara resultat.<br/><br/><b>Recensioner</b><br/>"Ta ett nytt grepp om ditt företag."<br/>- Driva Eget nr 8 2013<br/><br/>"Smarta, enkla och intuitiva verktyg som blandas med inspiration och glädje."<br/>- Christina Dahlgren, HR Manager, GE Healthcare<br/><br/>"En välskriven och inspirerande bok om att jobba mot att uppfylla sina drömmar."<br/>- Patrik Eveborn, VD, Optimal Solutions<br/><br/>"En verklighetsförankrad bok som visar på både möjligheter, bakslag och förändring men synliggör också hinder och ställer tankeväckande frågor till läsaren."<br/>- Anna Hansdotter, verksamhetsområdeschef Marknad & Företag, Studiefrämjandet<br/><br/>--<br/><br/>Det här är en bok för dig som är intresserad av ledarskap, coaching, mental träning, att sätta mål, motivation och drivkrafter. Boken ingår i förlagets serie Kunskap på nolltid.
-
Title:
Matlåderoulette Och Annat Roligt På Jobbet
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Management
-
Format:
Bok
-
Availability:
Beställningsvara Leveranstid: från 3 vardagar
-
Description:
Har du också ett seriöst jobb? Går du varje vardagsmorgon till ett ställe där det mesta handlar om att producera och leverera? En arbetsplats där du förväntas följa regler, guider, manualer, beskrivningar och instruktionsböcker. Du går på möten som drar ut på tiden, möten som saknar agenda och möte...
Matlåderoulette Och Annat Roligt På Jobbet Bok
Har du också ett seriöst jobb? Går du varje vardagsmorgon till ett ställe där det mesta handlar om att producera och leverera? En arbetsplats där du förväntas följa regler, guider, manualer, beskrivningar och instruktionsböcker.<br/><br/> Du går på möten som drar ut på tiden, möten som saknar agenda och möten med för många deltagare. Inombords kvävs du.<br/><br/> En tidigare chef till en vän förklarade för många år sedan att <i>man kan ju inte bara göra roliga saker</i>. Vår vän hade i sin enfald trott att hon kunde tacka nej till uppgifter som var för tråkiga. Varför inte?<br/><br/> Alldeles för många människor går till arbeten de varken älskar eller bryr sig om. Så vad är då det bästa knepet för att få det roligare på jobbet? Att skaffa dig ett roligt jobb, såklart. Givetvis blir ett jobb också roligare om du arbetar med roliga kollegor. Det låter kanske elakt, men ju djupare ner i dalen du börjar desto längre är det upp till bergstoppen.<br/><br/> Måste jobbet vara seriöst och tråkigt? Kan det bli roligare? Och vad händer då? Det är några av frågorna som den här lilla boken vill hjälpa dig att utforska.<br/><br/> Idéerna är sorterade enligt avsnitt som möten, firande, kommunikation, evenemang, feedback och utveckla chefen. Här hittar du även hyss och påhitt som att måla om papperstuggen till en krokodil så att ni får ett husdjur, skolka när det är fint väder och starta en busliga.<br/><br/> <b>Innehållsförteckning</b><br/>Förord<br/>Miljön omkring dig<br/>Minimys<br/>Kulturen och det mjuka<br/>Små överraskningar<br/>Lär känna varandra<br/>Feedback<br/>Utveckla chefen och företaget<br/>Kommunikation<br/>Möten<br/>Aktivitet och träning<br/>Evenemang<br/>Snällt bus<br/>Fira<br/>Några sista ord på vägen<br/><br/> <b>Om författarna</b><br/>Boken skrevs med hjälp av ett femtiotal personers bidrag under två intensiva dagar av Helene Engström, förläggare och Uggla-fan, och Joakim Hedström, författare och lakritsätare.<br/><br/> --<br/><br/> Boken är för dig som vill få lite ny energi på jobbet och som gillar bus, hyss och humor. Boken ingår i förlagets serie Kunskap på nolltid.
-
Title:
Fråga Farmor - Varumärkesarbete I Vardagen
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Management
-
Format:
Bok
-
Availability:
Beställningsvara Leveranstid: från 3 vardagar
-
Description:
Svensk forskning visar att varumärkesstyrda organisationer är mer lönsamma än andra. De har också ett bättre samarbete, tydligare förväntningar och högre kundnöjdhet än andra företag. Företag som styrs utifrån varumärket har en kultur där människor vet vad som förväntas av dem. En positiv vi-anda s...
Fråga Farmor - Varumärkesarbete I Vardagen Bok
Svensk forskning visar att varumärkesstyrda organisationer är mer lönsamma än andra. De har också ett bättre samarbete, tydligare förväntningar och högre kundnöjdhet än andra företag. Företag som styrs utifrån varumärket har en kultur där människor vet vad som förväntas av dem. En positiv vi-anda som ger dem svaret på varför de går till jobbet på morgonen även dagarna när klockan ringer för tidigt och det är snöstorm utanför fönstret.<br/><br/> Genom att göra företaget unikt och intressant slipper du dessutom drunkna bland alla produkter, tjänster och företag som mest är kloner av varandra.<br/><br/> Trots det visar undersökningar att färre än hälften av alla ledningsgrupper vet vilka värderingar företaget har. Inte ens hälften av cheferna förstår alltså vad företaget står för och varför någon ska bry sig om det. Men det är bara en del av problemet. Många nöjer sig med att slänga upp orden på stora affischer i fikarummet och att visa upp dem på den årliga kickoffen, som om det skulle göra någon skillnad.<br/><br/> <i>Fråga farmor</i> lär dig hur du lyckas med varumärkesarbetet på egen hand - från paketeringen till att leva värderingarna och låta dem betyda något på riktigt.<br/><br/> Boken är främst skriven för mindre och medelstora organisationer och företag.<br/><br/> <b>Innehållsförteckning</b><br/>Det viktigaste du har<br/>Vad forskningen säger<br/>Strunta i det pretentiösa<br/>Fråga farmor<br/><br/> Hitta ditt varför<br/>Gör en nollmätning<br/>Tydliga, engagerande mål<br/><br/> Den guidande stjärnan<br/>Skapa din vision<br/>Del 1 - det du älskar<br/>Del 2 - det du kan bli bäst på<br/>Del 3 - det du kan tjäna pengar på<br/>Pussla ihop visionen<br/><br/> Så här funkar varumärkeslöftet<br/>Skapa ditt varumärkeslöfte<br/>Del 1 - värderingar<br/>Del 2 - kundnytta<br/>Del 3 - känslor<br/>Del 4 - personlighet<br/>Den magiska formeln<br/><br/> Att leva varumärket i nöd och lust<br/>Ankis bil<br/>Bryt ner visionen och varumärkeslöftet<br/>Använd dina skyltfönster<br/>Bland dilemman och skoskavsfrågor<br/>Ett första dilemma<br/>Från skämt till mobbing<br/>Hitta dina egna dilemman<br/>Skapa planen för framtiden<br/>Att mäta och följa upp<br/><br/> Fem skäl att strunta i varumärkesjobbet<br/><br/> <b>Om författaren</b><br/>Joakim Hedström är varumärkesstrateg, föreläsare och författare, utbildad vid Berghs School of Communication. Han utbildar även om varumärken på Linköpings universitet. De senaste femton åren har han arbetat som copywriter och frilansande marknadschef för olika företag.<br/><br/> <b>Recensioner</b><br/>"Den här boken borde alla företag ha för att kunna ta hand om sina varumärken."<br/>- Johan Holmsäter, grundare Friskis&Svettis<br/><br/> "I mitt arbete med att leda organisationer, påverka och leverera värde, är det alltid till stor hjälp att hitta enkla koncept att inspireras av. Saker som får medarbetarna att förstå sitt sammanhang och skapar en samlad bild av varför vi går till jobbet. Den här boken passar utmärkt där. Den är enkel, står stadigt med fötterna på jorden och passar i små som stora sammanhang - på jobbet, i föreningslivet och privat."<br/>- Cecilia Hellstadius, Head of Analytics Global operations, Ericsson<br/><br/> "En lättöverskådlig bok som beskriver ett varumärkesarbete på ett pedagogiskt vis. En god start och inspirationskälla för ett mer fördjupat arbete."<br/>- Henrik Axelsson, kommunikationsansvarig Stora Enso, Hyltebruk<br/><br/> "Alla slåss om uppmärksamhet och framöver blir det ännu viktigare att varumärket är definierat. Du behöver stå för något äkta och tydligt. Det är precis vad den här boken hjälper dig med."<br/>- Magnus Brusefält, marknadsansvarig Myresjöhus<br/><br/> --<br/><br/> Den här boken är för dig som är intresserad av värderingar, värdegrunder, företagsutveckling och ledarskap. Boken ingår i förlagets serie Kunskap på nolltid.
-
Title:
Nätverka Med Hjärtat Och Gör Bättre Affärer
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Management
-
Format:
Bok
-
Availability:
Beställningsvara Leveranstid: från 3 vardagar
-
Description:
Den här boken handlar först och främst om affärsnätverkande. Den är skriven för dig som jobbar med marknadsföring och försäljning, är egenföretagare, chef eller ledare, och till dig som helt enkelt vill utvecklas i din yrkesroll. Boken heter Nätverka med hjärtat eftersom bra relationer byggs mellan...
Nätverka Med Hjärtat Och Gör Bättre Affärer Bok
Den här boken handlar först och främst om affärsnätverkande. Den är skriven för dig som jobbar med marknadsföring och försäljning, är egenföretagare, chef eller ledare, och till dig som helt enkelt vill utvecklas i din yrkesroll.<br/><br/> Boken heter <i>Nätverka med hjärtat</i> eftersom bra relationer byggs mellan människor som bryr sig om varandra. Och affärer görs mellan människor - inte mellan företag.<br/><br/> För att nå framgång i affärs- och yrkeslivet behöver du ditt nätverk. Dina kontakter kommer att ge dig de bästa uppdragen och erfarenheterna. Ju bredare kontaktnät du har, och ju större mångfald det innehåller, desto bättre. Boken visar dig var du kan hitta olika slags nätverk och hur du nätverkar bäst. För nätverkande handlar om mycket mer än mingel.<br/><br/> <b>Innehållsförteckning</b><br/>Om nätverk<br/>Nätverka - med vem?<br/>Nätverka lagom<br/>Var hittar jag nätverk?<br/>Professionella affärsnätverk<br/>Nätverka internationellt<br/>Utbildningar och mässor<br/>Luncher och andra vardagsmöten<br/>Afterwork och andra mingel<br/>En egen kundträff<br/>Nätverka på nätet<br/>Nätverka på nätet - LinkedIn<br/>Nätverka på nätet - Facebook<br/>Mer om att nätverka på nätet<br/><br/> Hur ska jag nätverka?<br/>Hjälp till!<br/>Vem vill du vara?<br/>Sätt mål för ditt nätverkande<br/>När du fått en inbjudan<br/>Klädsel<br/>Presentation - gör intryck<br/>Visitkort<br/>Lite räcker gott<br/>Det sociala samspelet<br/>Jamen, vad ska jag säga då?<br/>Svårt att känna igen ansikten<br/>Blyghet<br/>Följ upp möten<br/>Mer om att bli ihågkommen<br/>Avslutning<br/><br/> <b>Om författaren</b><br/>Helene Engström har drivit affärsnätverk i över femton år och arrangerat otaliga frukostmöten, mingel och föreläsningar. Däremot föddes hon inte som nätverkare. Under lång tid brottades hon med blyghet och scenskräck, och hon tycker fortfarande att strålkastarljuset är jobbigt. Dessutom är hon lätt ansiktsblind. För att bli bra på att nätverka har hon tränat, utmanat sig själv, tittat på hur andra gör och hittat sina egna strategier.<br/><br/> <b>Recensioner</b><br/>"Läsvärt i miniformat."<br/>- Civilekonomen, nr 4 2014<br/><br/> "En måste-ha-bok för alla yrkesverksamma."<br/>- Bengt-Ove Jonsson, tidigare platschef Poolia<br/><br/> "Spännande, kort och användbar handbok"<br/>- Studiefrämjandet, Cirkeln nr 2 2014<br/><br/> "Jag rekommenderar boken varmt till dig som vill utveckla ditt nätverkande! Jag läste den just snabbt och lätt och fick många bra tips!"<br/>- Sara Kremsl, Keep On Developing<br/><br/> --<br/><br/> Det här är en bok för dig som är intresserad av att lära dig att knyta nya kontakter, nätverka och göra intryck. Boken ingår i förlagets serie Kunskap på nolltid.
-
Title:
Utvecklingssamtal - En Handbok För Chefer
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Management
-
Format:
Bok
-
Availability:
Beställningsvara Leveranstid: från 3 vardagar
-
Description:
Det här är en praktisk handbok i hur du håller utvecklingssamtal med dina medarbetare. Du får enkla mallar att följa och ett helt smörgåsbord med verktyg, frågor och tips, där du väljer det just du behöver i din verksamhet. Bokens fokus ligger på utvecklingssamtalet. Du får också tips om hur du bed...
Utvecklingssamtal - En Handbok För Chefer Bok
Det här är en praktisk handbok i hur du håller utvecklingssamtal med dina medarbetare. Du får enkla mallar att följa och ett helt smörgåsbord med verktyg, frågor och tips, där du väljer det just du behöver i din verksamhet.<br/><br/>Bokens fokus ligger på utvecklingssamtalet. Du får också tips om hur du bedömer medarbetarnas kompetens, hur du genomför krissamtal, och hur du följer upp arbetet under året.<br/><br/>Boken riktar sig till chefer på olika nivåer. Det spelar ingen roll om arbetsgivaren är stor eller liten, om det är ett privat företag, en organisation, kommun, region eller en statlig verksamhet. Alla ledare behöver avsätta tid för samtal med sina medarbetare, så att de utvecklas och mår bra.<br/><br/><b>Innehållsförteckning</b><br/>Motivation och trygghet i arbetslivet<br/>Medarbetarprocessen<br/>Styrning och förändring<br/>Skärpt lagstiftning<br/>Årsschema<br/><br/>Kompetensbedömningar<br/>Bedömningskriterier<br/>Bedömningsnivåer<br/>Att framföra bedömningar<br/><br/>Utvecklingssamtal<br/>Före utvecklingssamtalet<br/>Under utvecklingssamtalet<br/>Utvecklingssamtalets punkter<br/><br/>Krissamtal<br/>Före krissamtalet<br/>Under och efter krissamtal<br/><br/>Lönesamtal<br/>Uppföljningssamtal<br/>Chefens olika utmaningar<br/>Återkoppling i vardagen<br/><br/><b>Om författaren</b><br/>Efter 30 års erfarenhet av personalfrågor bestämde hon sig. Det hade blivit dags att samla tankarna om hur viktig den kontinuerliga kontakten mellan medarbetare och chef är i det dagliga arbetet. Resultatet blev boken Utvecklingssamtal - en handbok för chefer. Den handlar givetvis om tips och råd inför utvecklingssamtalen, men en del ledarskapsråd har också smugit sig in mellan raderna.<br/><br/>Gunilla är övertygad om att utvecklingssamtal - om de används rätt - är grunden för att skapa en givande relation mellan chef och medarbetare. Efter utvecklingssamtalet ska de båda parterna kunna kommunicera på ett tydligt och ledigt sätt under alla årets 200 arbetsdagar.<br/><br/><b>Recensioner</b><br/>"Detta är en föredömligt kortfattad handledning och inspirationskälla, avsedd för chefer som ska hålla i en serie utvecklingssamtal med anställda."<br/>- Lena Löfgren Bjerner, BTJ-häftet nr 16/2016<br/><br/>"En av de bästa delarna i ett ledarskap är att se sina anställda utvecklas och må bra. Den känslan är värd allt. Den här lilla boken har verktygen som kommer göra din resa mot den där känslan väldigt mycket enklare."<br/>- Jan Malmberg, Sveriges Byggindustrier<br/><br/>"Värt att läsa både för medarbetare och arbetsgivare."<br/>- Zizi Krantz, Affärschef Samtrafiken AB<br/><br/>--<br/><br/>Det här är en bok för dig som är intresserad av utvecklingssamtal, medarbetarsamtal, kompetens, kompetensbedömning, återkoppling, feedback, svåra samtal, krissamtal och lönesamtal. Boken ingår i förlagets serie Kunskap på nolltid.
Utvalt - Svenska
Teambuilding - 40 Enkla Recept På Effektiva Lagövningar
Vi samarbetar bättre om vi känner varandra och vi lär känna varandra när vi visar upp nya sidor hos oss själva. Att göra något tillsammans som utmanar oss och får oss att bjuda på oss själva skapar e...
- Populärt
- Mest sålda
- Mest bokade
- Senast släppta
- Kommande
- Pris
- A-Ö
- Välj
- 0 - 9
- A
- B
- C
- D
- E
- F
- G
- H
- I
- J
- K
- L
- M
- N
- O
- P
- Q
- R
- S
- T
- U
- V
- W
- X
- Y
- Z
- Å
- Ä
- Ö
- Övrigt